Wednesday, December 14, 2011

2012,Keluarga,Sahabat,Imy Fira Tilu...

assalamualaikum & happy good day ever..
2012 semakin menghampiri..
2011 kini di penghujungnya..
tutup diari 2011,buka lembaran diari baru 2012..
azam???
tu lah soalan yg selalu dipersoalkan apabila tibanya tahun baru..
azam saya..
1.jadi yg lebih baik..
2.berjaya..
3.jadi happy-go-lucky girl..
4.dahulukan perkara yg perlu..
hopefully,dpt lah saya buat semua tu..
rancangan untuk 2012???

entah lah..saya ni malas nak merancang..
saya jenis yg just go through it..
baru rasa cabaran..
adventure is my thing..
btw,family is important..
sebuah hubungan yg tiada penghujungnya..
ibarat walau air dicincang,takkan putus..
love my family so much..
sebenarnya,too much!!!

sahabat!!!!!
tanpa sahabat,siapa lah saya..
sahabat yg sempurna..
sayang sahabat semua..
muah <3
a hug for you..
and kiss..
thanks a lot for viewing my blog..

No comments:

Post a Comment