Saturday, December 10, 2011

THE BEST FRIEND AMONG MY BEST FREINDS

assalamualaikum & happy nice day..
terima kasih sebab sudi tinjau-meninjau blog saya..
anyway,korang mesti wondering siape best friend saya tu kan..
ok la..ni la dia best friend saya yg tak pernah mengomel..


hahaha =D
memang best friend..
die ade dekat mane-mane je saya ade..

btw,sebenarnye bukan nak story  pasal tv,tapi nak story about ape yg tv siarkan..
saya ni bukannye layan sgt story-story yg ditayangkan..,
tapi since tv is my best friend..
saya memang layan drama..


and,,


those drama really make my thumbs up!
very best..

tepi sekarang ade new drama..
ade yang baru je disiarkan,,
and ade yg coming soon..

yang ni dah disiarkan,kalau tak silap saya lah..
episod pertama terlepas tengok..
peace!hehehe..

yang ni coming soon..

then ade 1 movie yang memang buat saya asyik menjerit tanpa reason..


movie ni memang best..
dpt pulak one of main actor die favourite actor saya..

CHRIS PINE

handsome + cute,doesn't he?

ok lah,that's all..
out dulu..
hugs from saya..
bye!!!

No comments:

Post a Comment